torsdag 6 juni 2013

Företagare...

Köpt in min maskin nu så jag kan börja sy lite mer professionellt, min gamla Singer fungerar visserligen men den dger bara till att sy småsaker för hemmet, gardiner och sådant som bara kräver raksömmar....den nya kan jag fuskoverlocka på och det behöver jag till det jag ska sy på beställning!

Ska prova mig fram nu det första året, se vad som fungerar.... så räknar inte med några pengar i vinst egentligen, men man måste börja någonstans...många bäckar små.

Ska fixa iordning min ansökan för FA-skatt nu efter sommaren! Så taggad!!

1 kommentar:

  1. Det har varit fantastiskt att veta att det finns någon där ute som vet om att falla ner och komma upp igen. Vi förblir alltid ödmjuka och ger aldrig upp, och med hjälp av Benjamin lee att få mig lån från hans företag för att utvidga min verksamhet, vid en central tid. Stödet jag fick från hans låneföretag var ganska ärligt och en intressant låg avkastning i utbyte. deras återbetalning är garanterad.
    Du kan kontakta deras e-post på 247officedept@gmail.com Eller Whatsapp Mr lee på + 1-989-394-3740

    SvaraRadera